لیست 4 جراح زیبایی گوش در تهران

آخرین بروزرسانی: می 3, 2024

جراحی زیبایی گوش یا اتوپلاستی، یکی از اقدامات زیبایی است که گوش‌ها را از نظر اندازه، تقارن و فاصله از سر، اصلاح می‌کند! این جراحی باید توسط بهترین جراح زیبایی گوش در تهران انجام گیرد، تا نتیجه رضایت بخشی داشته باشد. در طول جراحی، پزشک باید بافت‌های اضافی شامل غضروف و پوست را برداشته و اندازه آن را اصلاح کند. بنابراین، ظرافت و مهارت کار پزشک جراح می‌تواند در نتیجه اصلی تاثیر زیادی داشته باشد؛ در ادامه این مطلب، به معرفی 4 جراح زیبایی گوش در تهران می‌پردازیم، تا در صورت نیاز بتوانید از آن‌ها کمک بگیرید.

دکتر نسرین یزدانی جراح زیبایی گوش و متخصص ENT

برای انجام جراحی اتوپلاستی، بهتر است به یک متخصص گوش، حلق و بینی با تجربه در زمینه عمل زیبایی، مراجعه کنید. دکتر نسرین یزدانی، یکی از بهترین و شناخته شده‌ترین جراحان در زمینه بیماری‌های گوش، حلق و بینی هستند، که انواع جراحی زیبایی گوش را نیز انجام می‌دهند. ایشان در بیمارستان امیر اعلم و بیمارستان دی، به انجام جراحی اتوپلاستی می‌پردازند. ناگفته نماند که دکتر یزدانی در زمینه درمان انواع بیماری‌های گوش، حلق و بینی و همچنین، عمل زیبایی پلک چشم و جراحی زیبایی بینی نیز فعالیت دارند!

سوابق علمی دکتر نسرین یزدانی به قرار زیر هستند:

  • دارای بورد تخصصی در رشته گوش، حلق و بینی
  • عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران
  • فلوشیپ جراحی سر و گردن و آنکولوژی از انجمن جهانی جراحان سر و گردن
  • فلوشیپ اتولوژی و نورواتولوژی جراحی قاعده جمجمه

جهت مراجعه به دکتر یزدانی، به عنوان بهترین جراح زیبایی گوش در تهران، می‌توانید به کلینیک گوش تهران مراجعه کنید. ایشان پس از انجام ارزیابی‌های اولیه با کمک تجهیزات پیشرفته موجود در کلینیک گوش تهران، امکان انجام جراحی اتوپلاستی برای شما را بررسی خواهند کرد. اطلاعات مورد نیاز برای تماس یا ملاقات حضوری با دکتر نسرین یزدانی، در جدول زیر درج شده‌اند.

شماره تماس با کلینیک

02188870912 – 02188870911

وبسایت https://yazdanient.com/
آدرس خیابان ولیعصر، روبروی بیمارستان دی، ساختمان پزشکان دی (پلاک 12)، طبقه نهم واحد C

دکتر ساسان دبیری بهترین جراح گوش، حلق و بینی

یکی دیگر از بهترین جراح زیبایی گوش در تهران، که می‌توانید برای انجام عمل اتوپلاستی به ایشان مراجعه کنید، دکتر ساسان دبیری هستند. ایشان فارغ التحصیل رشته پزشکی از دانشگاه علوم پزشکی تهران بوده و در سال ۸۸، دوره تخصص خود را در زمینه گوش، گلو بینی و جراحی سر و گردن، در دانشگاه علوم پزشکی تهران، به پایان رساندند.

در حال حاضر، دکتر دبیری به عنوان عضو گروه گوش، گلو، بینی و جراحی سر و گردن دانشگاه علوم پزشکی تهران، در مرتبه دانشیاری، به آموزش دانشجویان مشغول هستند. به منظور انجام عمل جراحی اتوپلاستی، می‌توانید به دکتر ساسان دبیری به عنوان بهترین جراح زیبایی گوش تهران مراجعه کنید. ایشان در زمینه سایر جراحی‌های تخصصی، از جمله کاشت حلزون شنوایی نیز تجربه فراوانی دارند. اطلاعات تماس با دکتر دبیری، متخصص ENT، در جدول زیر درج شده‌اند.

شماره تماس با کلینیک گوش تهران

02188870912

آدرس کلینیک خیابان ولیعصر، توانیر، روبروی بیمارستان دی، ساختمان پزشکان دی، طبقه 9، واحد C

دکتر زهرا عباسی؛ بهترین جراح زیبایی گوش در تهران

دکتر زهرا عباسی نیز به عنوان یکی دیگر از اعضای تیم تخصصی کلینیک گوش تهران، تجربه فراوانی در زمینه انجام انواع جراحی گوش، حلق و بینی، از جمله عمل زیبایی گوش دارند. در واقع، ایشان پس از گذراندن دوره فلوشیپ اوتولوژی و نوروتولوژی، توانستند به یک جراح متبحر در زمینه اتوپلاستی، کاشت حلزون شنوایی و سایر جراحی‌های گوش، حلق و بینی تبدیل شوند؛ به طوری که در حال حاضر، افراد زیادی برای انجام جراحی زیبایی بینی، به دکتر عباسی مراجعه می‌کنند و از نتایج جراحی خود نیز رضایت کامل دارند.

به نظر می‌رسد تجربه دکتر عباسی در حوزه عمل‌های زیبایی، بتواند یک تایید برای ایشان به عنوان بهترین جراح زیبایی گوش در تهران باشد. جهت معاینات اولیه و ارزیابی‌های پزشکی قبل از عمل اتوپلاستی، می‌توانید به کلینیک گوش تهران مراجعه کرده و تحت نظر دکتر زهرا عباسی، مراحل قبل از جراحی را پشت سر بگذارید. پیش از مراجعه حتما نوبت خود را رزرو نمایید؛ اطلاعات تماس و نحوه مراجعه حضوری، در جدول زیر درج شده‌اند.

آدرس مطب تهران، چهارراه لشگر، خیابان کارگر جنوبی، بیمارستان لقمان حکیم
شماره تماس مطب

09208245135

آدرس کلینیک خیابان ولیعصر، توانیر، روبروی بیمارستان دی، ساختمان پزشکان دی، طبقه 9، واحد C
شماره تماس با کلینیک گوش تهران

02188870911

وبسایت

https://dr-zahraabbasi.com/

دکتر وارسته وکیلی؛ جراح قاعده جمجمه و فوق تخصص گوش

یکی دیگر از متخصصان گوش، حلق و بینی، که می‌توانید به عنوان بهترین جراح زیبایی گوش در تهران نیز به ایشان مراجعه کنید، دکتر وارسته وکیلی هستند. ایشان یکی از اعضای انجمن گوش، حلق و بینی و جراحی سر و گردن به حساب می‌آیند و همچنین، در بخش گوش، حلق و بینی بیمارستان امیر اعلم، فعالیت گسترده آموزشی و درمانی دارند.

دکتر وکیلی به عنوان فوق تخصص ENT، در زمینه درمان انواع بیماری‌های عفونی گوش و همچنین، کاشت حلزون شنوایی تجربه فراوانی دارند. شما می‌توانید از طریق مراجعه به کلینیک گوش تهران و یا حضور در مطب دکتر وارسته وکیلی، درباره انجام عمل زیبایی گوش با ایشان مشورت کنید. اطلاعات تماس جهت دریافت نوبت و مراجعه حضوری، در جدول زیر آورده شده‌اند. از طریق مراجعه به پیج اینستاگرام دکتر وکیلی و یا صفحه کلینیک گوش تهران، می‌توانید اطلاعات بیشتری درباره انواع جراحی گوش به دست آورید.

آدرس مطب تهران، خیابان انقلاب، ابتدای خیابان سعدی شمالی
شماره تماس

02167395757

واتس اپ

09302696950‌

پیج اینستاگرام

@dr.varasteh.vakili

 

جدیدترین مقالات آموزشی کلینیک گوش تهران

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *