دکتر متخصص گوش و حلق و بینی در تهران

هنگامی که به بیماری‌های سر و گردن مبتلا می‌شوید، اولین پزشک متخصصی که می‌تواند در تشخیص و درمان بیماری به شما کمک کند، دکتر متخصص گوش و حلق و بینی است؛ از طریق مراجعه به دکتر متخصص گوش و حلق و بینی در تهران، می‌توانید انواع بیماری‌ها، از شرایط خفیف مانند سرفه و آبریزش بینی گرفته تا بیماری‌های جدی مانند سرطان سر و گردن را درمان نمایید!

در این مقاله، به معرفی 6 پزشک متخصص گوش حلق و بینی در تهران می‌پردازیم؛ در صورت بروز شرایط پزشکی مانند گلودرد مداوم، سرگیجه، آلرژی شدید، مشکل در بلع، آپنه خواب، پارگی پرده گوش، سینوزیت، خون دماغ شدن مکرر و انحراف تیغه بینی، می‌توانید به یکی از این متخصصان حرفه‌ای و مجرب مراجعه نمایید.

دکتر نسرین یزدانی؛ جراح و متخصص گوش و حلق و بینی

یکی از بهترین پزشکان متخصص در زمینه گوش حلق و بینی در تهران، دکتر نسرین یزدانی هستند. ایشان در زمینه درمان بیماری‌های گوش، حلق و بینی و همچنین جراحی زیبایی بینی، تجربه فراوانی دارند. از جمله خدمات درمانی که دکتر نسرین یزدانی به بیماران خود رائه می‌دهند، می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • جراحی های تمپانوپلاستی، ماستوئیدکتومی، اتواسکلروز، استاپدکتومی
  • جراحی زیبایی بینی و بلفاروپلاستی
  • جراحی ظاهری گوش و بیماری های گوش داخلی

دکتر نسرین یزدانی، در کلینیک گوش تهران به درمان بیماران می‌پردازند. با توجه به تجربه بالای ایشان در زمینه انواع جراحی سر و گردن، می‌توان ایشان را به عنوان بهترین دکتر متخصص گوش و حلق و بینی در تهران معرفی نمود. جهت دریافت نوبت و مراجعه حضوری به دکتر نسرین یزدانی، می‌توانید از اطلاعات تماس موجود در جدول زیر کمک بگیرید:

شماره تماس با کلینیک 02188870912

02188870911

وبسایت https://tehranearclinic.com/dr-nasrin-yazdani
آدرس خیابان ولیعصر، روبروی بیمارستان دی، ساختمان پزشکان دی (پلاک 12)، طبقه نهم واحد C

دکتر محسن احدی؛ متخصص شنوایی شناسی

یکی دیگر از پزشکان متخصصی که در زمینه بیماری‌های گوش و شنوایی و سرگیجه تجربه فراوانی دارند، دکتر محسن احدی هستند. ایشان دکترای تخصصی شنوایی شناسی دارند و بر اساس نظر بیماران، یکی از بهترین متخصصان به حساب می‌آیند.

دکتر محسن احدی، عضو تیم تخصصی حاضر در کلینیک گوش تهران هستند، که درمان انواع مشکلات پزشکی مرتبط با شنوایی، تعادل و گوش را به بهترین شکل ممکن انجام می‌دهند. جهت مراجعه به دکتر احدی، می‌توانید از طریق شماره‌ها و آدرس زیر اقدام نمایید.

شماره تماس با کلینیک 88205806

88202934

آدرس خیابان ولیعصر، توانیر، روبروی بیمارستان دی، ساختمان پزشکان دی، طبقه 9، واحد C
روزهای مراجعه شنبه، یکشنبه، دوشنبه، سه شنبه، چهارشنبه ساعت 15 الی 18

دکتر نیما رضا زاده؛ دکترای تخصصی شنوایی شناسی

دکتر نیما رضا زاده یکی دیگر از اعضای با تجربه و متخصص در کلینیک گوش تهران هستند. تحصیلات ایشان، دکترای تخصصی شنوایی شناسی (ادیولوژی) است؛ از این رو، دکتر رضا زاده می‌توانند انواع بیماری‌های مرتبط با گوش و شنوایی را پس از بررسی و تشخیص دقیق درمان نمایند. از مهم‌ترین زمینه‌های فعالیت ایشان، می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • ارزیابی و درمان اختلالات سیستم دهلیزی
  • کاشت حلزون شنوایی
  • سمعک و وسایل کمک شنوایی

جهت تماس با مطب دکتر نیما رضا زاده، می‌توانید از اطلاعات تماس زیر کمک بگیرید:

شماره تماس با کلینیک گوش تهران 88205806

88202934

آدرس کلینیک خیابان ولیعصر، توانیر، روبروی بیمارستان دی، ساختمان پزشکان دی، طبقه 9، واحد C

دکتر ساسان دبیری؛ دکتر متخصص گوش و حلق و بینی در تهران

یکی دیگر از افرادی که می‌توان از ایشان، در لیست بهترین دکتر متخصص گوش و حلق و بینی در تهران نام برد، دکتر ساسان دبیری هستند. ایشان به عنوان یکی از پزشکان مجرب در کلینیک گوش تهران به حساب می‌آیند، که در زمینه تشخیص بیماری‌های گوش، حلق و بینی و همچنین، انجام جراحی‌های سر و گردن تجربه فراوانی دارند.

شما می‌توانید جهت ارزیابی، بررسی و درمان مشکلاتی مانند سرگیجه و عدم تعادل، انواع تومور در ناحیه سر و گردن، عفونت گوش میانی و بیماری‌های مرتبط با حلق و گلو، به دکتر ساسان دبیری مراجعه کنید. اطلاعات مربوط به آدرس و تلفن مطب دکتر ساسان دبیری، در جدول زیر درج شده‌اند:

شماره تماس با کلینیک گوش تهران 02188870912

02188870911

آدرس کلینیک خیابان ولیعصر، توانیر، روبروی بیمارستان دی، ساختمان پزشکان دی، طبقه 9، واحد C

دکتر زهرا عباسی؛ متخصص گوش، گلو، بینی و جراحی سر و گردن

در صورتی که علائم بیماری‌های مرتبط با ناحیه سر و گردن را در خود مشاهده کرده‌اید، می‌توانید با مراجعه به دکتر زهرا عباسی، علت بروز علائم را پیگیری نمایید. دکتر عباسی، نه تنها به عنوان یک متخصص گوش و حلق و بینی در تهران، بلکه به عنوان جراح زیبایی صورت و بینی نیز فعالیت داشته و به درمان بیماران می‌پردازند!

مطابق با نظر بیماران، ایشان چه از نظر مهارت و تخصص و چه از نظر نوع برخورد با بیمار، بیشترین امتیاز را کسب نموده‌اند. جهت دریافت نوبت و مراجعه حضوری به دکتر زهرا عباسی، می‌توانید از اطلاعات جدول زیر استفاده کنید.

آدرس مطب تهران، چهارراه لشگر، خیابان کارگر جنوبی، بیمارستان لقمان حکیم
شماره تماس مطب 09208245135
وبسایت https://dr-zahraabbasi.com/

دکتر وارسته وکیلی؛ جراح سر و گردن و متخصص گوش و حلق و بینی

یکی دیگر از بهترین پزشکانی که می‌توانید در زمینه بیماری‌های مرتبط با سر و گردن، به ایشان مراجعه کنید، دکتر وارسته وکیلی نام دارند. ایشان با تجربه فراوانی که در زمینه جراحی گوش، حلق و بینی دارند، به عنوان یکی از بهترین جراحان کاشت حلزون شنوایی و همچنین، بهترین دکتر متخصص گوش و حلق و بینی در تهران به حساب می‌آیند. دکتر وکیلی، در حال حاضر، در بخش ENT در بیمارستان امیر اعلم نیز مشغول هستند.

ناگفته نماند که فعالیت ایشان در کلینیک گوش تهران، باعث شده تا بسیاری از مراجعین به این کلینیک که برای درمان انواع بیماری‌های مرتبط با گوش، حلق و بینی به آن جا مراجعه می‌کنند، رضایت کامل داشته باشند.

دکتر وکیلی، از نظر بسیاری از کاربران و بیماران، پزشکی ماهر به حساب می‌آیند، که با برخوردی مناسب، به درمان بیماران خود می‌پردازند. اطلاعات تماس با مطب دکتر وارسته وکیلی به قرار زیر است:

آدرس مطب تهران، خیابان انقلاب، ابتدای خیابان سعدی شمالی
شماره تماس 02167395757
واتس اپ 09302696950‌
پیج اینستاگرام @dr.varasteh.vakili

نکته نهایی در انتخاب بهترین دکتر متخصص گوش و حلق و بینی در تهران

در این مقاله، لیستی از پزشکان متخصص گوش و حلق و بینی در تهران را ارائه دادیم. در حال حاضر، دکتر نسرین یزدانی، دکتر ‏ساسان دبیری، دکتر وارسته وکیلی، دکتر زهرا عباسی، دکتر محسن احدی و دکتر نیما رضازاده، به عنوان اعضای اصلی تیم تخصصی حاضر در کلینیک گوش تهران، ‏شناخته می‌شوند. شما می‌توانید با مراجعه به این کلینیک جامع و معتبر، هر نوع مشکل مرتبط با ناحیه سر و گردن را بررسی و ‏درمان نمایید.‏

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جدیدترین مقالات آموزشی کلینیک گوش تهران

لیست 4 جراح زیبایی گوش در تهران

جراحی زیبایی گوش یا اتوپلاستی، یکی از اقدامات زیبایی است که گوش‌ها را از نظر اندازه، تقارن و فاصله از سر، اصلاح می‌کند! این جراحی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *