دکتر کاشت حلزون در تهران: 8 مرکز کاشت حلزون تهران

دکتر کاشت حلزون در تهران: 8 مرکز کاشت حلزون تهران

کاشت حلزون، فرایندی است که طی آن جراح متخصص، یک دستگاه الکترونیکی را در داخل گوش قرار می‌دهد، تا ضعف شنوایی بیمار را جبران کند! دکتر کاشت حلزون، با این کار نمی‌تواند ناشنوایی فرد را بازیابی کند؛ اما وجود این دستگاه الکترونیکی، درک گفتار اطرافیان و شنیدن صداها را راحت‌تر می‌سازد! حتی اگر این جراحی توسط بهترین جراح گوش و حلق و بینی نیز انجام گیرد، باز هم بیمار باید در جلسات شنوایی شناسی و گفتار درمانی شرکت کند، تا بتواند نحوه خوب شنیدن و بهتر صحبت کردن را بیاموزد! در ادامه این مطلب، در تلاش هستیم تا لیست بهترین دکتر کاشت حلزون را به شما معرفی نماییم، تا در صورت نیاز بتوانید از آن استفاده نمایید.

دکتر نسرین یزدانی متخصص جراحی گوش حلق و بینی

دکتر نسرین یزدانی، یکی از شناخته شده‌ترین جراحان ENT در تهران هستند، که به عنوان دکتر کاشت حلزون فعالیت دارند. ایشان به عنوان یکی از اعضای تیم تخصصی کلینیک گوش تهران، انواع بیماری‌های مرتبط با گوش، حلق و بینی را با بالاترین دقت ارزیابی کرده و بهترین برنامه درمانی را در نظر می‌گیرند. تجربه فراوان ایشان در زمینه عمل کاشت حلزون نیز یکی از بزرگترین امتیازاتی است، که بیماران نیازمند به این جراحی می‌توانند از آن بهره ببرند.

مهم‌ترین خدمات درمانی دکتر نسرین یزدانی در کلینیک گوش تهران، به قرار زیر هستند:

  • جراحی زیبایی بینی و جراحی زیبایی پلک چشم (بلفاروپلاستی)
  • جراحی ظاهری گوش (اتوپلاستی)
  • درمان بیماری های گوش داخلی
  • جراحی های تمپانوپلاستی، ماستوئیدکتومی، اتواسکلروز، استاپدکتومی

دکتر یزدانی به عنوان بهترین دکتر کاشت حلزون در تهران، ابتدا از طریق تجهیزات پیشرفته موجود در کلینیک، تمامی ارزیابی‌ها و معاینات اولیه را انجام خواهند داد؛ در نهایت، بیمار را برای عمل آماده می‌سازند. برای مراجعه به دکتر یزدانی لازم است از قبل نوبت خود را رزرو نمایید؛ اطلاعات مورد نیاز برای تماس یا مراجعه به کلینیک گوش تهران، در جدول زیر درج شده‌اند.

شماره تماس با کلینیک

02188202934

02188870911

وبسایت

https://tehranearclinic.com/dr-nasrin-yazdani

آدرس خیابان ولیعصر، روبروی بیمارستان دی، ساختمان پزشکان دی (پلاک 12)، طبقه نهم واحد C

 

دکتر محسن احدی؛ متخصص شنوایی شناسی در کلینیک گوش تهران

یکی دیگر از بهترین پزشکانی که می‌توانید به عنوان دکتر کاشت حلزون به ایشان مراجعه نمایید، دکتر محسن احدی هستند، که دکترای تخصصی شنوایی شناسی دارند. از مهم‌ترین علایق علمی دکتر احدی، می‌توان به سمعک و وسایل کمک شنوایی، کاشت حلزون شنوایی و ارزیابی و درمان اختلالات سیستم دهلیزی اشاره کرد. بنابراین شما می‌توانید برای انواع بیماری‌های گوش و کاشت حلزون شنوایی، به ایشان اعتماد کنید.

دکتر محسن احدی نیز مانند دکتر نسرین یزدانی، یکی از اعضای اصلی تیم تخصصی کلینیک گوش تهران هستند، که در روزهای مختلف هفته به درمان بیماران می‌پردازند. جهت مراجعه به این کلینیک و ملاقات با دکتر محسن احدی، می‌توانید از اطلاعات تماس زیر کمک بگیرید.

شماره تماس با کلینیک

02188202934

02188205806

آدرس خیابان ولیعصر، توانیر، روبروی بیمارستان دی، ساختمان پزشکان دی، طبقه 9، واحد C
روزهای مراجعه شنبه، یکشنبه، دوشنبه، سه شنبه، چهارشنبه ساعت 15 الی 18

 

دکتر ساسان دبیری؛ دکتر کاشت حلزون و متخصص ENT در تهران

پزشک دیگری که در حال حاضر می‌توانید به عنوان بهترین دکتر کاشت حلزون در تهران، به ایشان مراجعه نمایید، دکتر ساسان دبیری، متخصص گوش، حلق و بینی هستند. ایشان از سال ۱۳۹۰ به عنوان دانشیار گروه ENT و جراحی سر و گردن، در دانشگاه علوم پزشکی تهران و بیمارستان امیر علم فعالیت دارند!

در حال حاضر دکتر ساسان دبیری، در حال گذراندن دوره فوق تخصص بیماری‌ها و جراحی‌های گوش و قاعده جمجمه در دانشگاه تورنتو کانادا هستند؛ تجربه‌های پزشکی و دانش دکتر ساسان دبیری، نشان می‌دهند که معرفی ایشان به عنوان بهترین دکتر کاشت حلزون شنوایی، کاملا به جا است. به این ترتیب، اگر نیاز به این دستگاه الکترونیک دارید، می‌توانید پس از دریافت نوبت بر اساس اطلاعات تماس موجود در جدول زیر، به ایشان مراجعه نمایید.

شماره تماس با کلینیک گوش تهران

02188870912

آدرس کلینیک خیابان ولیعصر، توانیر، روبروی بیمارستان دی، ساختمان پزشکان دی، طبقه 9، واحد C

دکتر نیما رضا زاده؛ دارای مدرک phd در زمینه شنوایی شناسی

دکتر نیما رضازاده، یکی از اعضای انجمن شنوایی شناسی ایران هستند، که با وجود تجربه بالا در زمینه درمان انواع بیماری‌های مرتبط با گوش و شنوایی، بهترین گزینه برای کاشت حلزون به حساب می‌آیند. تحقیقات علمی ایشان، عمدتا به سمعک و وسایل کمک شنوایی و همچنین، کاشت حلزون مرتبط بوده است. به همین دلیل، بیمارانی که به دنبال انتخاب بهترین دکتر کاشت حلزون تهران هستند، می‌توانند به ایشان اعتماد کنند. البته دکتر رضا زاده، در زمینه ارزیابی و درمان اختلالات سیستم دهلیزی نیز تجربه فراوانی دارند؛ در هر حال، به منظور ارزیابی شنوایی و مشکلات مربوط به گوش، می‌توانید از طریق اطلاعات تماس زیر برای دریافت نوبت اقدام کنید.

شماره تماس با کلینیک گوش تهران

02188870912

آدرس کلینیک خیابان ولیعصر، توانیر، روبروی بیمارستان دی، ساختمان پزشکان دی، طبقه 9، واحد C

دکتر زهرا عباسی؛ فلوشیپ اتولوژی و نورواتولوژی

یکی دیگر از بهترین پزشکان جراح در زمینه ایمپلنت حلزون گوش، دکتر زهرا عباسی هستند. ایشان با گذراندن دوره فلوشیپ اوتولوژی و نورواتولوژی، به یکی از جراحان مطرح در زمینه گوش، حلق و بینی تبدیل شده‌اند. در حال حاضر، دکتر زهرا عباسی به عنوان عضو اصلی تیم پزشکی کلینیک گوش تهران فعالیت دارند و به درمان بیماری‌های گوش، حلق و بینی و کاشت حلزون می‌پردازند!

دکتر زهرا عباسی، به عنوان عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی تهران، در حوزه آموزش ENT نیز فعالیت دارند. همچنین، با توجه به تخصص گوش، حلق و بینی، در زمینه عمل زیبایی بینی نیز می‌توانید به ایشان مراجعه نمایید.

تمامی موارد یاد شده نشان می‌دهند که دکتر زهرا عباسی، یکی از بهترین پزشکان جراح مجرب در زمینه انواع جراحی از جمله کاشت ایمپلنت حلزون هستند، که بیماران می‌توانند به ایشان مراجعه نمایند. اطلاعات تماس با زهرا عباسی در جدول زیر درج شده‌اند.

آدرس مطب تهران، چهارراه لشگر، خیابان کارگر جنوبی، بیمارستان لقمان حکیم
شماره تماس مطب

09208245135

وبسایت

https://dr-zahraabbasi.com/

دکتر وارسته وکیلی؛ فوق تخصص گوش و جراحی قاعده جمجمه

پزشک معتبر دیگری که می‌توانیم در لیست بهترین دکتر کاشت حلزون در تهران، از ایشان یاد کنیم، دکتر وارسته وکیلی هستند. ایشان به عنوان متخصص ENT و عضو بخش گوش و حلق و بینی بیمارستان امیر اعلم، فعالیت دارند. همچنین، فعالیت درمانی دکتر وکیلی در کلینیک گوش تهران، با رضایت تعداد زیادی از بیماران این کلینیک همراه بوده است. در حال حاضر، دکتر وارسته وکیلی به عنوان عضو انجمن گوش، حلق و بینی و جراحی سر و گردن نیز مشغول هستند.

درمان بیماری‌های عفونی گوش و کاشت حلزون شنوایی، از ‌مهم‌ترین فعالیت‌های درمانی ایشان به حساب می‌آید. جهت تماس با پزشک و دریافت نوبت، می‌توانید از اطلاعات زیر کمک بگیرید.

آدرس مطب تهران، خیابان انقلاب، ابتدای خیابان سعدی شمالی
شماره تماس 02167395757
واتس اپ 09302696950‌
پیج اینستاگرام

@dr.varasteh.vakili

دکتر مریم یعقوبی؛ متخصص گوش، حلق و بینی

یکی دیگر از جراحان مطرح در زمینه کاشت حلزون، دکتر مریم یعقوبی هستند، که با گذراندن دوره فلوشیپ اتولوژی و نورواتولوژی، یکی از جراحان توانمند در این زمینه به حساب می‌آیند! ایشان تحصیلات خود را به عنوان متخصص گوش، حلق و بینی، در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان پشت سر گذاشته و در سال ۱۳۹۴، موفق به دریافت بورد تخصصی گوش و حلق و بینی و جراحی سر و گردن شدند. پس از آن، دوره اتولوژی و نورواتولوژی را در دانشگاه تهران گذرانده و مقالات علمی فراوانی را در این زمینه به چاپ رساندند.

دانش علمی و تجربه فراوان ایشان در حوزه ENT، باعث شده تا بتوان ایشان را به عنوان بهترین دکتر کاشت حلزون شنوایی معرفی نمود. دکتر یعقوبی، با بیمارستان‌های دی، شوریده و مروستی، همکاری دارند و بیماران می‌توانند برای ملاقات حضوری و انجام معاینات اولیه به ایشان مراجعه نمایند. جدول اطلاعات تماس با دکتر مریم یعقوبی به قرار زیر است:

آدرس مطب خیابان ولیعصر، بالاتر از میدان ونک، کوچه نگار، پلاک ۴۸، طبقه همکف
شماره تماس

۰۲۱۴۲۱۹۸۷۳۰

واتس اپ

۰۹۰۳۷۲۲۹۰۹۸

نوبت دهی

۰۹۰۵۷۱۶۲۲۲۲

وبسایت https://www.dryaghoobient.com/

اینستاگرام دکتر یعقوبی

@dryaghoobient

روزهای مراجعه یک شنبه ها ۱۷ تا ۱۹

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

پست های مرتبط

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *